معرفی کتاب های علمی تخیلی Options

Wiki Article

من خون آشامی نوخاسته بودم، گریه‌کنان در برابر زیبایی شب. از کتاب «مصاحبه با خون آشام»

ماکس لوشر از نویسندگان معروف جهان و استاد روانشناسی است که توانست کتابی جالب درباره روان درمانی بنویسد. لوشر معتقد بود که رنگها نه تنها قابلیت انتقال پیام و احساسات و عواطف را دارند، بلکه می توان از قابلیت های آن برای انرژی درمانی استفاده کرد! به نظر لوشر، رنگهای مختلف، احساسات متفاوتی را القا می کنند؛ به عنوان مثال رنگ آبی آرامش بخشه و یا رنگ سیاه افسرده کننده!

این نویسنده محبوب و دوست داشتنی، جایزه های مختلفی را کسب کرده که مهمترین آن جایزه بنیاد کتاب ملی آمریکاست.

۳۹ صفحۀ زیر در این رده هستند؛ این رده در کل ۳۹ صفحه دارد.

مجله ریاضی یکان مجله ریاضی یکان، که بیشتر با نام یکان شناخته می‌شد، مجله‌ای درباره ریاضیات دبیرستانی بود که از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۶ هر ماه در تهران منتشر می‌شد.

نام شناخته ی شده ی خالق داستان های «آلیس در سرزمین عجایب» و «درون آینه و آنچه آلیس آنجا دید»، در واقع نام مستعار «چارلز لاتویج داجسون» بود. «داجسون» به عنوان پژوهشگر و استاد دانشگاه در آکسفورد، اهمیت زیادی برای حریم شخصی خود قائل بود—به خصوص وقتی پای آثار ادبی اش به میان می آمد.

کتاب‌های «در گذار روزگار»، «آذر، ماه آخر پاییز»، «از روزگار رفته حکایت» و www.janebim.ir «اسرار گنج دره جنی» را می‌توانید با رجوع به لینک‌های زیر به‌صورت آنلاین از سایت بنوبوک خریداری کنید:

هنوز وینی پو را نخوانده اید؟ فکر کنید، خوب فکر کنید! نه؟ اوه، خدای من، واقعاً وینی پو را نخوانده اید؟خوب، نگران نباشید، هنوز زمان کافی برای رفع این خطای فاجعه بار را دارید پس این سنگ بنای ادبیات کودکان را بردارید و به وینی، پیگلت و دوستانشان در این سفر مادام العمر بپیوندید.

از صادقی تنها دو کتاب منتشر شده است که یکی همان مجموعه داستان «سنگر و قمقمه‌های خالی» است و دیگری رمان «ملکوت».

برای آشنایی بیشتر با من و عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت به این لینک مراجعه کنید.

سلام به نظرم جی کی رولینگ هم الان جزو بهترین نویسنده هاس

به جز چند تای اول بقیه مثل افراد معمولی بودند ویکتور هوگو ؛ سعدی ؛…

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم.

رمان «سووشون» مهمترین اثر داستانی سیمین دانشور و از رمان‌های پرفروش و محبوب ایرانی است؛ اثری پُرکشش، رئالیستی و تراژیک که دانشور در آن تصویری از شیرازِ دوران اشغال ایران توسط متفقین ارائه می‌دهد.

Report this wiki page